• 1401/08/14
  • - تعداد بازدید: 11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س)

آشنایی کارکنان بیمارستان حضرت زینب (س) با شیوه ها و مهارت های ارتباطی و تعامل با یکدیگر

آشنایی کارکنان بیمارستان حضرت زینب (س) با شیوه ها و مهارت های ارتباطی و تعامل با یکدیگر

این دوره آموزشی با حضور مسوولان بخش درمانی و اداری مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س)، مدیر این مرکز افزود: بر اساس نیازسنجی های آموزشی در راستای ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان با شیوه ها و مهارت های ارتباطی و تعامل با یکدیگر این دوره برگزار شد.

  

«سهیلا رفیعی» افزود: در این کارگاه آموزشی مدرس دوره به بیان راهکارها و موضوعات اساسی در برقراری ارتباط موثر با همکاران، بیماران و همراهان بیماران و نحوه ارتباط موثر توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

او اضافه کرد: هم چنین حاضرین در این کارگاه تخصصی با مواردی همچون عوامل موثر در ارتباط ، اصول برقراری ارتباط موثر ، قوانین برقراری ارتباط شفاف (سوال کردن، گوش کردن، رفتار و همزبانی) ، ارتباطات کلامی و زبان بدن ، مهارت های برقراری ارتباط موثر ، ارتباطات تلفنی ، موانع ارتباطات موثر و بایدها و نبایدها در برقراری ارتباط آشنا شدند.

  

رفیعی،هدف از برگزاری این دوره آموزشی، آشنایی کارکنان با مهارت های ارتباطی، شناخت ویژگی های ارتباطات غیرکلامی و آشنایی با سبک های ارتباطی عنوان کرد و افزود: امروز مهارت های ارتباطی اعم از کلامی و غیرکلامی در شکل گیری یک ارتباط موثر می تواند نقش موثری دارد و باعث کاهش سوء تفاهم ها، ایجاد همدلی، جلب همراهی دیگران، نمایش بهتر خود در موقعیت های مختلف ارتباطی و به طور کلی مدیریت ارتباطات شود.

پرسش و پاسخ و اجرای روش های ارتباطی به صورت عملی از دیگر برنامه های مدرس دوره در این کارگاه آموزشی بود.

کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی با همکاری واحد آموزش در سالن همایش مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س) برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 68800
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید