رسیدگی به شکایات |
مسئول واحد: فاطمه نفری مدرک تحصیلی: کارشناس فناوری اطلاعات سلامت شماره تماس: ۳۷۲۶۶۸۱۱- ۰۷۱ داخلی : 357 |
شرح وظایف: 1-دریافت شکایات از مراجع مختلف و ذی صلاح 2-بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایت و پیگیری تا اخذ نتیجه به منظور پاسخگویی به شاکی 3-جمع بندی شکایات در مقاطع مختلف زمانی و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات به منظور پیشگیری از تکرار مجدد آنها و ارائه بازخورد به اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه
|
مراحل دریافت شکایات در مرکز آموزشی و درمانی حضرت زینب(س) 1-حضوری الف :در شیفت صبح به واحد رسیدگی به شکایات،واقع در محوطه بیمارستان به خانم نفری مراجعه فرمایید. شماره تماس: 18-37266811 داخلی 357 ب:درشیفت عصر و شب به دفتر سوپروایزر کشیک واقع در طبقه همکف مراجعه فرمایید. شماره تماس:18-37266811 داخلی226و336 غیر حضوری : الف:ثبت شکایت در فرم الکترونیکی سایت مرکز جهت ثبت شکایت اینجا کلیلک کنید. ب:ارسال پیامک به پنل پیامکی 30003461000493 |
فرم ثبت شکایت |