همکار گرامی این فرم به منظور سنجش رضایتمندی شما از حیطه‌های مختلف شغلی تنظیم شده است. خواهشمند است با تکمیل دقیق و صحیح این پرسشنامه ما را از نظرات و پیشنهادات خود بهره‌مند سازید. اطلاعاتی که شما از طریق این پرسشنامه در اختیار ما می‌گذارید بی نام و کاملا محرمانه می‌باشد. تکمیل اطلاعات دموگرافیک ما را در تحلیل بهتر نتایج و انجام اقدامات اصلاحی مناسب یاری خواهد کرد. در صورتی که سوالی به حیطه کار شما مربوط نمیشود و یا اطلاعی در آن مورد ندارید لطفا در قسمت مربوطه {نظری ندارم} را انتخاب کنید.
"ایمنی بیمار به عنوان پیشگیری و جلوگیری از صدمات بیمار با عوارض جانبی ناشی از فرآیندهای ارائه خدمات درمانی تعریف می شود . رویداد : به عنوان هر نوع خطا ، اشتباه ، حادثه تصادف با انحراف و صرفنظر از اینکه منجر به صدمه به بیمار شده یا نه تعریف می گردد .

.................................................................................................................................................................

اطلاعات دموگرافیک: (تکمیل اطلاعات الزامی شود)

.................................................................................................................................................................

کار تیمی درون واحدهای سازمانی

.................................................................................................................................................................

انتظارات و اقدامات مدیریت در راستای ایمنی بیمار

.................................................................................................................................................................

یادگیری سازمانی و پیشرفت مداوم

.................................................................................................................................................................

حمایتهای مدیران از ایمنی بیمار

.................................................................................................................................................................

درک کلی از ایمنی بیمار

.................................................................................................................................................................

ارتباطات و ارائه بازخورد در مورد خطا

.................................................................................................................................................................

بازبودن مجاری ارتباطی

.................................................................................................................................................................

تناوب گزارش دهی رخدادها

.................................................................................................................................................................

کار تیمی مابین واحدهای سازمانی

.................................................................................................................................................................

مسائل مربوط به کارکنان

.................................................................................................................................................................

تبادل و انتقال اطلاعات

.................................................................................................................................................................

پاسخ غیر تنبیهی در قبال رویداد خطاها

.................................................................................................................................................................

درجه ایمنی بیمار

.................................................................................................................................................................

تعداد گزارش خطا در یکسال

.................................................................................................................................................................