کمیته سلامت اداری

مسئول واحد: علیرضا قربانی

مدرک تحصیلی: کارشناس حقوق

شماره تماس:  ۳۷۲۶۶۸۱۱- ۰۷۱    داخلی :    280

 

اعضای کمیته سلامت اداری :

فاطمه السادات نجیب          ریاست بیمارستان

*سهیلا رفیعی                     مدیر بیمارستان

*علیرضاقربانی                   دبیر سلامت اداری

*مریم مهرانپور                  مسئول پرستاری

*زهراء نظری                      مسئول حراست

*فاطمه نفری                     مسئول بازرسی

*فریبرز فرهمند              مسئول امو رمالی

 

شرح وظایف:

شرح وظایف رابطین سلامت اداری
1 -پیگیری مصوبات جلسات کمیته سلامت اداری
2 -دعوت ازمسئولین و بررسی موانع وچالشهای موجود در پیاده سازی چک لیستها
3 -پیگیری مصوبات جلسات کمیته سلامت اداری دانشگاه
4 -شناسایی و طرح گلوگاه ها و عوامل نارضایتی پرسنل
5 -ارسال به موقع گزارش و صورتجلسات به کمیته سلامت اداری و بارگذاری مستندات مورد نیاز
6 -ارزیابی عملکرد رشد شرح وضایف رابطین سلامت اداری بیمارستان حضرت زینب (س)

شرح وظایف حراست بیمارستان
1 -شناسایی عوامل ایجاد نارضایتی مردم و کارکنان دستگاه
2 -ارائه خدمات آموزشی و توجیه پرسنل درراستای حفاظت پرسنلی
3 -شناسایی کانون های بحران و عوامل نارضایتی
4 -دعوت وارشاد افراد براساس وضایف محوله
5 -صدور بخشنامه و دستور العمل درخصوص رعایت موارد امنیتی
6 -شناسایی فرصت ها ،تهدیدها تخلفات و آسیب ها
آدرس : دفتر حراست بیمارستان حضرت زینب )س( طبقه 2 شماره تماس 37266811 داخلی 270

 

 

 

شرح وظایف رابط کمیته رسیدگی به شکایات
1 -دریافت شکایات مراجعین ،پرسنل ازکارکنان ،مدیریان پیگیری و پاسخگویی
2 -دریافت شکایات و راهنمایی ارباب رجوع
3 -پیگیر و پاسخگویی و اخذ نظرات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی درارتباط با شکایات
4 -ارائه راهکار برای تسریع و تسهیل خدمت رسانی به ارباب رجوع تااخذ نتیجه
5 -بازنگری اثربخشی و کارایی فرایند رسیدگی به شکایات
6 -بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم شکایات و پیگیری تااخذ نتیجه
آدرس دفتر: فلکه خاتون طبقه هم کف رسیدگی به شکایات : شماره تماس 37266811 داخلی 357

شرح وظایف کارشناس حقوقی بیمارستان
وظایف :
امور کیفری از قبیل)اختلاس، ارتشا، وکلاهبرداری، خیانت در امانت ، سرقت، جعل، استفاده از سند مجعول، اخلال در
نظم ،قدرت نمایی، تهدید، و غیره( از طریق :
• اعلام گزارش وقوع جرم از سوی واحدهای ذیربط به دفتر
• بررسی گزارش واصله و جمع آوری اسناد و مدارک لازم
• طرح و تنظیم شکوائیه و تسلیم آن به دادسرای محل وقوع جر م
• پیگیری از طریق مراجع انتظامی)کلانتری، آگاهی حسب مورد(
• شرکت در وقت تعیین شده و پیگیری تا حصول نتیجه و اجرای رای صادر ه
• پیگیری و دفاع از شخصیت حقوقی مرکز و مسوول فنی در دعاوی مطروحه توسط اشخاص
امور حقوقی
• تهیه و تنظیم دادخواست حقوقی
• تقدیم دادخواست به مرجع قضایی صالح به رسیدگی و تهیه مدارک لازم
• شرکت در جلسات دادرسی پس از تعیین وقت
• اطلاع از حکم صادره و پیگیری اجرای حک م
• بررسی و پاسخ به دعاوی حقوقی مطروحه له یا علیه بیمارستان
• بررسی، تهیه پاسخ و شرکت در جلسات رسیدگی دیوان عدالت اداری حسب مورد مربوط به شکایت اشخاص
حقیقی و حقوقی علیه مرکز راجع به امور اداری و استخدام ی
• رسیدگی به پروندههای موجود در مراجع اداری نظیر تخلفات و شرکت در جلسات مربوطه
• رسیدگی به پرونده های هیاتهای تشخیص و حل اختلاف اداره کار و امور اجتماعی
معاضدت قضایی و حقوقی
• ارائه مشاوره حقوقی در خصوص پرونده های مطروحه علیه کارکنان در راستای انجام وظیفه
• همکاری مستمر با حراست بیمارستان درامور محوله
• همکاری با واحد حفاظت فیزیکی در امور مربوطه
• شرکت در جلسات مربوطه و پیگیری مصوبات

نحوه دسترسی و ارتباط با کارشناس حقوقی
ازطریق مراجعه حضوری به آدرس : میدان دفاع مقدس مرکز آموزشی درمانی بیمارستان حضرت زینب (س)
روبری داروخانه واحد حقوقی بیمارستان شماره تماس 37266811 داخلی 280  و غیرحضوری به شماره تماس : 917107967

پمفلت های آموزش سلامت اداری

پمفلت 1

پمفلت 2

آموزه های قانونی

شرح وظایف حراست بیمارستان

1-شناسایی عوامل ایجاد نارضایتی مردم و کارکنان دستگاه

2-ارائه خدمات آموزشی و توجیه پرسنل درراستای حفاظت پرسنلی

3-شناسایی کانون های بحران و عوامل نارضایتی

4-دعوت وارشاد افراد براساس وضایف محوله

5-صدور بخشنامه و دستور العمل درخصوص رعایت موارد امنیتی

6-شناسایی فرصت ها ،تهدیدها تخلفات و آسیب ها

آدرس : دفتر حراست بیمارستان حضرت زینب (س) طبقه 2 شماره تماس 37266811داخلی 270