• 1401/01/29
  • - تعداد بازدید: 28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س)

تقدیر از کارمند مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب (س) در اجرای تکریم ارباب رجوع

تقدیر

 در مراسمی از کارمند واحد پذیرش مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب (س) در راستای اجرای تکریم ارباب رجوع از سوی مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز انتخاب گردید،با حضور مدیر و مسوولان بیمارستان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب (س) ،مدیر بیمارستان در این مراسم با قدردانی از خدمات ارزشمند تمامی همکاران در راستای احترام و اکرام به ارباب رجوع افزود: مهمترین وظیفه ما در خدمت به مردم تکریم ارباب رجوع است و رسیدن به رضایتمندی مطلوب با رعایت این مهم و انجام درست از سوی کارمندان پرسنل میسر می گردد.
 
 

«سهیلا رفیعی»با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع، و توجه به قوانین و رعایت نظم و انضباط اداری همواره باید مورد توجه کارکنان و مسوولان باشد.گفت: حسن اخلاق یکی از اصلی ترین گزینه ها برای موفقیت هر سازمان است.

 

او اضافه کرد: با توجه به اینکه در حوزه سلامت به ویژه درمان با مراجعان و بیماران رو به رو هستیم وظیفه ما در زمینه تکریم ارباب رجوع سنگین تر است و باید وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب (س) یاد آورشد: امروز برای امید بخشی به مردم به ویژه در بخش حوزه سلامت باید تمام عزم خود را جزم نماییم تا با خدمت صادقانه انجام دهیم.

رفیعی ،در پایان بر ضرورت تکریم ارباب رجوع، همراهان بیماران و ارتقای خدمان درمانی تاکید کرد.

در این آیین «رضا زارع» کارمند واحد پذیرش مرکز آموزشی در بازدید دکتر «اسمعیل اسکندری» مدیر بازرسی،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی از این بیمارستان با توجه به رضایتمندی شهروندان از طریق پاسخگوئی سریع ، بموقع در واحد پذیرش در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع تقدیر شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 58454
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید