رسیدگی به شکایات


مسئول واحد:   فاطمه نفری

مدرک تحصیلی:  کارشناس فناوری اطلاعات سلامت

شماره تماس:  ۳۷۲۶۶۸۱۱- ۰۷۱    داخلی :    357

شرح وظایف:

1-دریافت شکایات از مراجع مختلف و ذی صلاح

2-بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایت و پیگیری تا اخذ نتیجه به منظور پاسخگویی به شاکی

3-جمع بندی شکایات در مقاطع مختلف زمانی و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات به منظور پیشگیری از تکرار مجدد آنها و ارائه بازخورد به اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه

 

 

مراحل دریافت شکایات در مرکز آموزشی و درمانی حضرت زینب(س)

1-حضوری

الف :در شیفت صبح به واحد رسیدگی به شکایات،واقع در محوطه بیمارستان به خانم نفری مراجعه فرمایید.

شماره تماس:  18-37266811 داخلی 357

ب:درشیفت عصر و شب به دفتر سوپروایزر کشیک واقع در طبقه همکف مراجعه فرمایید.

شماره تماس:18-37266811 داخلی226و336

غیر حضوری :

الف:ثبت شکایت در فرم الکترونیکی سایت مرکز جهت ثبت شکایت اینجا کلیلک کنید.

ب:ارسال پیامک به پنل پیامکی 30003461000493

فرم ثبت شکایت