شرح وظایف ، اهداف و رسالت

اهدف کلی:ارتقا کیفیت خدمات آموزشی

۱. هدف اختصاصی: ارتقا تجهیزات و منابع آموزشی به میزان ۵ درصد تا پایان سال ۱۳۹۸

۲. هدف اختصاصی: ارتقا سطح توانمندی ۱۰ درصد فراگیران و اموزش دهندگان تا پایان سال ۱۳۹۸

۳. هدف اختصاصی: ارتقا امکانات رفاهی آموزش گیرندگان به میزان ۵۰درصد تا پایان سال ۱۳۹۸

رسالت EDO

۱. طراحی، اجرای رویکردهای جدید آموزش

۲. سازماندهی و حمایت علمی و مالی از پروژه¬های پژوهش در آموزش

۳. حمایت از طرح های نوآورانه در راستای پژوهش در آموزش

۴. ارتقاء، رشد و پویایی اعضای هیات علمی در زمینه آموزش

۵. جلب مشارکت اعضای هیات علمی در ارتقاء کیفیت آموزش

۶. ارزشیابی درونی و بیرونی گروه¬های آموزشی

۷. طراحی و پیگیری اجرای طرح دوره و طرح درس

۸. اجرای ارزشیابی اساتید توسط مدیر گروه، همکاران، دانشجو، خودارزشیابی

۹. نیازسنجی، تدوین و اجرای برنامه¬های آموزشی( کارگاهها و سمینارها) جهت اعضای هیات علمی

۱۰. فراهم کردن منابع و امکانات پژوهشی در آموزش

۱۱. بررسی سیستم¬ها و برنامه¬های آموزشی، نحوه تدریس و آزمون¬ها و ارزشیابی اخلاقی و علمی

۱۲. افزایش مهارت و توانمندی عملکرد اعضای هیات علمی برای اجرای برنامه¬های آموزشی و پژوهشی

۱۳. حمایت از پزشکی مبتنی بر شواهد از طریق آموزش به اساتید و اجرا و اشاعه آن در بین دانشجویان

۱۴. تشویق دانشجویان جهت مشارکت در توسعه آموزش بالینی

۱۵. حمایت از دانشجویان برتر( استعداد درخشان، المپیاد)

۱۶. تلاش در جهت تجهیز امکانات آموزشی مرکز و ارتقای کیفیت خدمات رفاهی اساتید و دانشجو

شرح وظایف و محورهای کلی

۱. برنامه ریزی آموزشی با همکاری گروه های آموزشی)ارائه مشاوره و مشارکت در تدوین و بازنگری برنامه ریزی آموزشی از قبیل تدوین برنامه آموزشی ، طرح دوره ، طرح درس (
همکاری در ارتقای توانمندی های اعضای هیأت علمی در زمینه های مختلف آموزش علوم پزشکی

۲. مشارکت در هدایت ، اجرا و نظارت ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی

۳. ارائه مشاوره در زمینه اجرای روش های نوین آموزشی و مشاوره و مطالعه برای توسعه آموزش

۴. مشارکت در هدایت ، انجام و نظارت ارزشیابی درونی و بیرونی گروه های آموزشی

۵. ارائه مشاوره و مشارکت در زمینه اجرای طرح های پژوهش در آموزش )انجام مطالعات کاربردی در زمینه ارتقا و توسعه روشهای

۶. نوین آموزش و ارزشیابی و موضوعات کاربردی در آموزش نظیر تئوریهای نوین یادگیری – مهارتهای ارتباطی – نیاز سنجی آموزشی و....

۷. مشارکت در انجام نیاز سنجی اعضای هیأت علمی و جذب نظرات آنها

۸. تقویت وتجهیز کتابخانه دانشکده و دفتر توسعه باهدف برطرف کردن نیاز اعضاء هیأت علمی علاقه مند به منابع معتبر و جدید در زمینه آموزش پزشکی

۹. برقراری ارتباط مستمر بادانشجویان مستعد و علاقه مند به مباحث آموزش پزشکی و درگیر کردن آنها در فعالیت های واحد.

۱۰. شرکت فعال در جلسات شورای آموزشی دانشکده و برقراری ارتباط مداوم با مدیران گروه های آموزشی